ДОГОВІР ОФЕРТИ
Публічна угода-оферта про надання інформаційно-консультаційних послуг

1. Загальні положення
1.1. Даний документ є публічною офертою ФОП Козачкова Юлія Володимирівна IПН 3196006927, що надалі іменується «Виконавець», і містить усі істотні умови договору на надання інформаційно-консультаційних послуг.
1.2 Особа, яка здійснює акцепт цієї оферти стає Замовником, набуває всіх прав та обов'язків, передбачених цим договором (ч. 1 ст. 642 Цивільного кодексу України), а Виконавець та Замовник спільно — Сторонами договору Оферти.
1.3. Акцептом цієї публічної оферти є здійснення Замовником повної оплати інформаційно-консультаційних послуг відповідно до умов цього договору. З моменту надходження коштів, у рахунок оплати надання послуг на розрахунковий рахунок Виконавця, цей договір вважається укладеним між Замовником та Виконавцем.
1.4. Прийняття цієї Оферти і відповідно, укладення цього Договору означає, що Замовник у необхідній для нього мірі ознайомився з умовами цього договору та правилами платіжної системи (далі - Системи), специфікою функціонування Системи та сайту, на якому розміщуються навчальні матеріали, а також з програмою курсу , розміщеної на сайті: https://teya.in.ua/ 
1.5. Здійснюючи акцепт цієї оферти, Замовник підтверджує, що надання Виконавцем послуг за цим договором дистанційно з використанням програмного забезпечення (далі - ПЗ) повністю відповідає можливості Замовника користуватися послугами, що надаються таким способом.


2. Терміни та визначення
2.1. У цьому договорі, якщо з його тексту прямо не випливає інше, наступні слова та вирази матимуть такі значення:
2.1.1. Оферта – цей документ між Виконавцем та Замовником на надання Послуг, який укладається за допомогою Акцепту Оферти. Договір Оферти є базовим документом відносин двох сторін і не підлягає обговоренню. Всі доповнення та зміни вносяться за допомогою додатків та/або додаткових угод, оформлених до цього договору та будуть розміщені на сайті за адресою: https://teya.in.ua/ 
2.1.2 Акцепт оферти - повне та беззастережне прийняття Замовником умов цього Договору-оферти.
2.1.3. Замовник – будь-яка фізична чи юридична особа, або індивідуальний підприємець, зацікавлені в отриманні Послуг для себе та/або членів своєї сім'ї, та/або будь-якої третьої сторони, та яка здійснила Акцепт цієї Оферти, що є таким чином споживачем Послуг Виконавця за укладеним Договором.
2.1.4. Куратор – помічник Виконавця, який здійснює практичну взаємодію із Замовником у рамках проведення Курсу за допомогою електронних засобів комунікацій (електронна пошта, месенджер Telegram або через Платформу Kwiga) та, при необхідності, особистого спілкування, використовуючи затверджену програму та ресурси Виконавця (наукового порталу), додаткових матеріалів , а також знання, отримані від Виконавця та інших джерел – при дистанційній формі проведення занять.
2.1.5. Сайт - сукупність інформації, текстів, графічних елементів, дизайну, зображень, фото та відеоматеріалів та інших результатів інтелектуальної діяльності, а також програм для ЕОМ, що містяться в інформаційній системі, що забезпечує доступність такої інформації в мережі Інтернет за адресою: https://teya.in.ua/ 
2.1.6. Доступ до особистого кабінету - повідомлення, яке надсилається Виконавцем Замовнику, шляхом ел. листи, що підтверджують факт укладання Договору, та містять інформацію, необхідну для отримання Замовником Послуги на сайті https://teya.in.ua/ 
2.1.7. Чат – закриті спільноти в месенджері Telegram, призначені для обміну повідомленнями між Замовниками та Виконавцем, кураторами (представниками Виконавця) у рамках цього Договору
2.1.8. Розсилка – автоматизоване надсилання електронних листів на електронну адресу (email) Замовника.


3. Предмет договору-оферти
3.1. Предметом цього Договору публічної оферти є правовідносини, що виникають безпосередньо між Виконавцем та Замовником, за якими Виконавець за плату зобов'язується надати Замовнику комплекс інформаційних послуг з проходження онлайн-курсу через особистий кабінет Замовника, а Замовник зобов'язується сплатити такі послуги, прийняти їх, а також обов'язки, встановлені цією Офертою.
3.2. Обсяг інформаційних послуг, що надається Замовнику, залежить від замовленого пакета участі
3.3 З моменту надходження коштів у рахунок оплати наданих Послуг на розрахунковий рахунок Виконавця, цей Договір вважається укладеним між Замовником та Виконавцем (ч. 1 ст. 642 Цивільного кодексу України). При цьому укладення Договору у простій письмовій формі не є обов'язковим.
3.4 Договір оферти передбачає, що Замовник ознайомлений з умовами, порядком надання та оплати Послуг, а також визнає безумовну придатність платіжної системи, запропонованої Виконавцем для оплати Послуг, а також що надання Виконавцем Послуг здійснюється дистанційно з використанням Платформи SendPuls та повністю відповідає можливості Замовник , що надаються таким способом.
3.5 У разі незгоди з будь-якими умовами Договору Замовник зобов'язується припинити використання Сайту та відписатися від Розсилки, внаслідок чого він перестає одержувати електронні листи від Виконавця.
3.6 Виконавець залишає за собою право змінювати умови цього Договору в односторонньому порядку без попереднього погодження із Замовником, забезпечуючи при цьому публікацію змінених умов на Сайті, не менше ніж за 3 (три) дні до їх набуття чинності. Тому Виконавець рекомендує Замовнику регулярно перевіряти умови цього Договору щодо його зміни та/або доповнення. Редакція, що діє, постійно розміщена на Сайті https://teya.in.ua/ 
3.7. Замовник погоджується, що внесення змін та доповнень до цього Договору тягне за собою внесення змін та доповнень до вже укладеного та чинного між Виконавцем та Замовником Договір, і вони набувають чинності одночасно зі змінами у цьому Договорі. При цьому на Замовника, який здійснив оплату послуг до зміни умов Договору, внесені зміни не поширюються.


4. Акцепт оферти
4.1. Акцепт оферти рівносильний укладенню двосторонньої угоди у простій письмовій формі.
4.2. Замовник приймає оферту шляхом здійснення однієї з таких дій:- вчиненням дії, що свідчить про прийняття умов Договору на сторінці замовлення на веб-сайті;- оплатою на розрахунковий рахунок на підставі отриманих реквізитів від Виконавця, або на підставі виставленого рахунку на оплату або посиланням на веб-сайті;- фактичним споживанням інформаційно-освітніх послуг у рамках онлайн-курсу.
4.3. Ухвалення умов Договору (акцепт оферти) означає беззастережне прийняття всіхйого умов. Якщо Замовник не погоджується з умовами Договору, він повинен залишити Сайт і припинити користуватися відповідними послугами.
4.4. Акцептом оферти Замовник підтверджує факт надання йому всієї необхідної тадостатньої інформації для того, щоб ухвалити ствердне рішення про укладання Договору


5. Рядки надання послуг та порядок їх перенесення
5.1. Цей Договір набирає чинності з моменту акцепту оферти та діє до- повного проходження Замовником онлайн-курсу;- або розірвання Договору за згодою сторін;- або розірвання за ініціативою Виконавця, в разі та на умовах, встановлених цим Договором.
5.2. Зобов'язання Виконавця щодо надання доступу до онлайн-курсу та чату учасників діють протягом години, визначеної на сайті онлайн-кусу. після завершення зазначеного терміну зобов'язання Виконавця вважаються повністю виконаними, а Договір - припиненим.
5.3. Зобов'язання Замовника щодо дотримання прав інтелектуальної власності діють безстроково, незалежно від сили цієї Публічної Оферти.


6. Порядок надання послуг
6.1. Доступ до навчальної платформи (далі Особистий кабінет) забезпечується шляхом реєстрації на платформі, далі Виконавець відкриває доступ на електронну адресу, яку надає замовник.
6.1.1 Доступ до уроків (навчальних модулів) надається учащимся у день початку навчання
6.2. У розділі Сайту також розміщуються Програма курсу, інформація про місце та час проведення Зворотного зв'язку, оновлення відео-уроків та інші новини курсу. Інформація щодо окремих новин курсу може бути додатково надіслана на адресу електронної пошти Замовника, яка зазначена ним при оплаті або розміщена у Чаті курсу.
6.3. Замовник самостійно стежити за всіма оновленнями та змінами інформації, що розміщується у закритому розділі Сайту або в Чаті курсу, що стосується надання послуг за цим договором.


7. Права та обов'язки сторін
7.1 Виконавець зобов'язується:

7.1.1. Надати послуги належним чином та у встановлені терміни.
7.1.2. Зберігати конфіденційну інформацію, отриману від Замовника, у разі надання інформаційно-консультаційних послуг за цим договором.7.1.3. Дотримуватись вимог законодавства щодо обробки, передачі та захисту персональних даних Замовника з урахуванням положень Політики конфіденційності, розміщеної на Сайті.
7.2. Виконавець має право:
7.2.1. Змінювати в односторонньому порядку графік розміщення навчального матеріалу, проведення зворотного зв'язку та інших консультацій, не змінюючи при цьому встановленої періодичності їх проведення, а також змінювати та доповнювати зміст уроків та завдань для Замовника.
7.2.2. Вимагати від Замовника сумлінного виконання взятих він зобов'язань, поважного ставлення до інших учасників курсу і до Виконавця особисто.
7.2.3. В односторонньому порядку змінювати та доповнювати умови цього договору, без попереднього погодження із Замовником, забезпечуючи при цьому публікацію змінених умов на сайті адресою: https://teya.in.ua/  не менше ніж за 3 (три) дні до їх введення дія.
7.2.4. В односторонньому порядку розірвати цей договір у разі суттєвого порушення Замовником умов цього Договору, вияву агресії чи неповажного відношення. При цьому кошти, сплачені Замовником за цим договором, поверненню не підлягають і є штрафною неустойкою за дії Замовника. Під значним порушенням умов цього Договору розуміється будь-яке порушення авторських прав, регламентованих чинним законодавством України "Про авторське право".
7.2.5. Залучати для надання послуг відповідно до цього договору третіх осіб-експертів. При цьому Виконавець не несе відповідальності за протиправні дії третіх осіб під час надання послуг за цим договором, але докладає всіх зусиль для забезпечення захисту прав та інтересів Замовника.
7.2.6. Виконавець має право звернутися до суду за порушення Замовником будь-яких прав, що спричинило нанесення реальної шкоди Виконавцю, а також у разі незаконного використання Замовником будь-якого елемента Сайту з метою отримання прибутку.
7.3. Замовник зобов'язується:
7.3.1. Дотримуватись правил поведінки та виявляти повагу до Виконавця, інших учасників навчальної програми.
7.3.2. Не здійснювати запис, не розповсюджувати (публікувати, розміщувати на Інтернет-сайтах, копіювати, передавати чи перепродавати третім особам) з комерційною або некомерційною метою надану Виконавцем Замовнику інформацію та матеріали в рамках цього договору, створювати на її основі інформаційні продукти з метою отримання комерційного прибутку , а також використовувати цю інформацію будь-яким іншим чином, крім особистого користування.
7.3.3. Не передавати третім особам та забезпечувати конфіденційність паролів доступу до особистого кабінету у закритому розділі Сайту та у спеціальне ПЗ, яке використовується для організації Виконавцем послуг за цим договором.
7.3.4. Не змінювати будь-яким способом програмну частину Сайту, вчиняти дії, спрямовані на зміну функціонування та працездатності Сайту.
7.3.5. Дотримуватись встановленого графіка Програми Курсу, цілей та суті виконання завдань Виконавця, дотримуватись термінів виконання завдань, виконувати рекомендації та вимоги Виконавця в рамках надання Послуг за цим Договором
7.4. Замовник має право:- Отримувати інформаційні послуги в обсязі та на умовах, передбачених цимПублічним договором;
- При використанні інформаційних послуг отримувати необхідну інформацію та допомогу від Виконавця.

8. Вартість послуг та порядок оплати
8.1. Оплата Курсу здійснюється Замовником шляхом зарахування коштів у порядку передоплати на розрахунковий рахунок Виконавця у розмірі 100% вартості.
8.2. Спосіб оплати за Договором: оплата банківською карткою за допомогою платіжних систем Visa, MasterCard. Після замовлення Послуги Замовник перенаправляється на сервіс платіжної системи, на якому Замовник може оплатити Послугу будь-яким зручним для нього способом із тих варіантів, які запропоновані сервісом.
8.3. Моментом оплати вважається надходження коштів на розрахунковий рахунок Виконавця.
8.4. Замовник самостійно несе відповідальність за помилки, допущені ним під час оплати Послуг. Виконавець не несе відповідальності за збитки та інші несприятливі наслідки, які можуть виникнути у Замовника та/або третіх осіб у разі неправильної вказівки щодо призначення платежу

9. Відповідальність
9.1. Виконавець не несе відповідальності за неможливість надання послуг Замовнику з причин, що не залежать від Виконавця, а саме: порушення роботи Інтернету, обладнання або програмного забезпечення, а також у разі недотримання термінів Програми Курсу з боку Замовника. В даному випадку послуги вважаються наданими належним чином та підлягають сплаті у повному розмірі.
9.2. Жодна інформація, матеріали та/або консультації, що надаються Виконавцем у рамках надання послуг за цим договором, не можуть розглядатися як гарантії. Прийняття рішень на основі всієї наданої Виконавцем інформації знаходиться у винятковій компетенції Замовника. Замовник бере на себе повну відповідальність та ризики, пов'язані з використанням інформації та матеріалів, наданих Виконавцем у рамках виконання своїх зобов'язань за цим Договором.
9.3. Виконавцем не гарантується абсолютна безперебійність надання послуг за цим договором, незважаючи на те, що Виконавець вживає всіх можливих заходів для недопущення перерахованого вище. У разі незадовільної якості інтернет-з'єднання стабільна робота ПЗ не гарантується, у цьому випадку отримання послуг за цим договором може виявитися скрутним або неможливим.
9.4. Сторони звільняються від відповідальності за невиконання або неналежне виконання зобов'язань за цим договором на час дії непереборної сили. Протягом цього часу сторони не мають взаємних претензій, і кожна зі сторін бере на себе свій ризик наслідків форс-мажорних обставин. Про виникнення таких обставин Виконавець зобов'язаний повідомити Замовника шляхом розміщення інформації на Сайті та/або на електронну поштову скриньку, вказану Замовником під час оплати, а Замовник зобов'язаний надіслати Виконавцю повідомлення на пошту із зазначенням теми "Форс-мажор". Під обставинами непереборної сили (форс-мажорними обставинами) Сторони розуміють: пожежа, повінь, землетрус, страйки та інші стихійні лиха, війна та військові дії, набрання чинності нормативними правовими актами та актами застосування права, що перешкоджають виконанню зобов'язань, вимушена термінова (непланова) госпіталізація, підтверджена документально, якщо вищезазначені обставини перебувають поза контролем Сторін, перешкоджають виконанню цього договору та виникли після укладання цього договору. Відсутність часу у Замовника з будь-яких підстав для проходження навчальної програми, перебування у відпустці, відрядженні, несплата доступу до Інтернету, поломка засобу доступу до Інтернету не є обставинами непереборної сили (форс-мажорними обставинами).
9.5. Сукупна відповідальність Виконавця за цим договором за будь-яким позовом чи претензією щодо договору або його виконання обмежується сумою платежу, сплаченого Виконавцю Замовником. При цьому з Виконавця може бути стягнуто лише реальну шкоду, але не втрачена вигода.


10. Персональні дані та їх використання
10.1. Надаючи необхідну для надання Послуг інформацію, Замовник надає Виконавцю свої персональні дані. Здійснюючи Акцепт Оферти, використовуючи Особистий кабінет на Платформі Kwiga Замовник висловлює свою згоду на обробку переданих їм персональних даних.
10.2. Замовник дає згоду на збирання та обробку його персональних даних з такою метою:
- для ідентифікації Замовника;
- для безпосереднього надання інформаційних послуг;
- Для таргетування рекламних оголошень;
- для надсилання електронної кореспонденції (повідомлення про новини, акцію абоСпеціальні пропозиції)
- для зберігання інформації у CRM
-системі (базі даних клієнтів)
10.3. Виконавець має право на надання доступу до персональних даних Замовника у разі залучення підрядників для надання послуг та організації рекламних кампаній. Підрядники можуть отримати доступ до частини персональних даних Замовника.
10.4. Виконавець гарантує, що здійснювати всі достатні та розумні заходи длязапобігання несанкціонованому доступу до персональної інформації та даних,отримані від Замовника.
10.5. Згода на зберігання та обробку персональних даних має необмежений термін дії.
10.6. Дані та інформація, яку має право збирати та обробляти Виконавець:
- інформація, яку надає Замовник: прізвище, ім'я, по-батькові, адреса електронної пошти, номер телефону, адреси соціальних мереж, стать, інформація про місце навчання або роботи тощо;
- інформація про придбані Замовником послуги, стан проходження онлайн
-курсу, якість виконання домашніх завдань Замовником;
- дані, що автоматично генеруються в результаті користування Веб-сайтом: дата та час відвідування веб-сайту, переглянуті зі сторінки, переходи за посиланнями, пошукові запити, файли cookie і т.д.;
- дані про технології, що використовуються Замовник для доступу до веб-сайту: про інтернет-провайдера, IP-адресу, характеристики та налаштування електронних пристроїв та програмного забезпечення, що використовуються для доступу до Веб-сайту.
- Дані, необхідні для функціонування сервісів таргетування реклами.
10.7. Замовник повністю усвідомлює, що внаслідок певних обставин (наприклад, розміщення та обговорення досягнутих Замовником результатів навчання у Чаті) персональні дані Замовника можуть стати доступними та іншим особамКрім того, обробка персональних даних здійснюється для вдосконалення послуг Виконавця на основі аналізу зазначеної інформації, а також для виявлення, запобігання, пом'якшення наслідків та розслідування шахрайських або незаконних дій щодо Сайту та навчальної програми як об'єкта інтелектуальних прав Виконавця.


11. Захист авторських прав
11.1. Сайт містить результати інтелектуальної діяльності, що належать Виконавцю, його афілійованим особам та іншим пов'язаним сторонам, представникам, усім іншим особам, які діють від імені Виконавця.
11.2. Використовуючи Сайт, Замовник визнає та погоджується з тим, що весь вміст Сайту та структура вмісту Сайту захищені авторським правом та іншими правами на результати інтелектуальної діяльності, та що зазначені права є дійсними та охороняються у всіх формах, на всіх носіях та щодо всіх технологій, як існуючих нині, і розроблених чи створених згодом. Жодні права на будь-який вміст Сайту, включаючи, крім іншого, аудіовізуальні твори, текстові та графічні матеріали, програми для ЕОМ не переходять до Замовника внаслідок користування Сайтом та укладання цього договору.
11.3. При цитуванні матеріалів Сайту, якщо це передбачено функціями Сайту, Замовник зобов'язується вказувати посилання на Сайт.
11.4. У разі порушення Замовником положень цього договору щодо захисту авторських прав Виконавця останній має право вимагати компенсації всіх заподіяних збитків, включаючи втрачену вигоду.


12. Заключні положення
12.1. Цей договір набирає чинності з моменту акцепту Замовника відповідно до п. 1.3. договору та діє до виконання зобов'язань сторонами.
12.2. Усі суперечки та розбіжності між сторонами вирішуються шляхом переговорів або у судовому порядку відповідно до чинного законодавства України за місцем реєстрації Виконавця.
12.3. Бездіяльність з боку Виконавця у разі порушення Замовником положень цього договору не позбавляє Виконавця права вжити пізніше відповідних дій на захист своїх інтересів та захист інтелектуальних прав на матеріали Сайту, що охороняються відповідно до законодавства.
12.4. Визнання судом будь-якого положення цього договору недійсним або таким, що не підлягає примусовому виконанню, не тягне за собою недійсності інших його положень.


13. Реквізити Виконавця
ФОП Козачкова Юлія Володимирівна
ЄДРПОУ 3196006927
Е-mail: yuliakozachkova@gmail.com
Телефон: 380 99 197 28 28